lørdag den 21. december 2013

Juletræ

Her er mit juletræ, så blev det endelig færdigt!
I grøn, guld og sort. Georg Jensen uroer og lysholdere. Træet er en Normannsgran. I år er de pyntet med grønne silkebånd,så de passer ind i farvetemaet. Dette skifter hvert år. Sidste år var det røde og hvide farver,der var i højsædet. Det betød, at adventskransen bestod af en stor grankrans med hvide lys samt røde og hvide silkebånd. Juletræet var foruden juleuroer med rødt bånd pyntet med røde glaskugler, flettede røde hvide hjerter og dannebrog flags guirlander.

Men i år skulle det være lidt mere dramatisk med gyldne og grønne glaskugler samt sorte bær. Det fylder godt i stuen,jeg er nemlig vild med træer,der når op til loftet,men så bliver det også meget omfangsrigt.Måske næste år, skal jeg se på alternative varianter,som er lidt mere slanke. Som jeg har set andre bloggere har gjort, god ide! Men under alle omstændigheder,glæder jeg mig til at pynte julebordet,som får samme farver og tema.




Ingen kommentarer :

Send en kommentar