torsdag den 5. december 2013

Skønt julehygge længes vi efter sommer

Det er skønt med al julehyggen, men jeg vil også gerne vise lidt blomster fra haven. Alle blomster som er vist nedenunder er fotograferet sidste sommer i haven. Næste sommer har jeg tænkt mig at anlægge en østvendt terrasse med spejlbassiner og forenden et orangeri. Det bliver så spændende, Jeg vil vise hvorledes det går, her på bloggen, når jeg går i gang.


På det store billede ses Fifi ( min fars kat som vi arvede da han gik bort ) Fifi sidder foran rosenbedet . Hun  er blevet ret glad for haven. På billederne ses klematis Warszawa Nike , rose  New Dawn, klematis Viticella, Rose  New dawn, ridderspore Delphinium ,  Petunia, Pibeved Etoile, samt Pæon Sarah Bernhardt. De er alle udpluk af blomster, som jeg har købt samt eksisterende blomster. især Pibeved er fantastisk, mht blomstring, men også duft. Der dufter i miles omkreds af den skønneste duft. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar