fredag den 20. december 2013

Dekoration med bronzefarvet kalla





Da jeg så disse bronzefarvede kalla hos blomsterhandleren tænkte jeg, at dem måtte jeg have til en dekoration til min gamle kommode.Jeg er forfalden til kalla, det er en fin og på samme tid en elegant blomst. Jeg holder mest af den hvide, men denne bronzefarvede, synes jeg også er helt skøn.







Jeg købte tillige bærperikon at fylde ud med. Her kan I se resultatet. Jeg har brugt et pindsvin i bunden af den hvide skål, som blomsterne er stukket ned i. Derefter har jeg sat bronze farvet glimmer kugler, sat på ståltråd, ned i dekorationen.








Imorgen viser jeg juletræet. Det skulle have været færdigt nu, men der kom lige en influenza i vejen.



God aften til alle.







2 kommentarer :

  1. Dejlig julestemning hos dig Tina.
    Glædelig jul ønskes du af
    Eva

    SvarSlet
  2. Tak Eva, ja jeg elsker jul og julestemning, men i år er jeg gået amok med julebuketter og dekorationer. Man bliver så glad af det :-) Glædelig jul til dig og din familie. mvh Tina

    SvarSlet