mandag den 25. november 2013

Juledekoration i kobber farver


Årets dekoration til entreen er holdt i kobber nuancer som passer farverne i rummet.Dekorationen er lavet i en kobber potte, som jeg fik af svigermor og svigerfar i kobberbryllupsgave. Jeg fylder potten godt op med avis papir så jeg ikke skal bruge så meget ler. (Dekorationen bliver ikke så tung.) Tilpas ler er fyldt i potten , nok til at fæstne lys og pynt. Jeg fandt et flot metal brunt lys i Netto til DKK 20. Dernæst har jeg fyldt op med små runde og hjerteformede glas kugler i lys rosa nuancer, brune stjerner og glimmer kugler i kobber og gråsort. Disse glimmer kugler har jeg fundet både hos Jysk og i Netto. Man får en stor pose med forskellige størrelser til 30 DKK.Det er en god ide , at købe ind og gemme, jeg har efter en del år mange forskellige ting som kan kombineres på forskellige måder.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar