fredag den 22. november 2013

Mit smukke rosen logo

 
Jeg synes lige I skal høre om hvorledes mit smukke logo er blevet til. Min drøm er en dag at kunne leve af, at have med blomster at gøre så jeg tænkte hvorfor ikke starte med et logo? Min yngste datter på 15 år, er en ganske habil tegner. Så jeg snakkede med hende om det. Hun lavede et par skitser og jeg faldt for denne tegning af en rose fra haven. Ovenover kan I se tegningen mit datter har lavet samt billedet af rose, som har inspireret hende. Rosen er en rose, som stod i haven da vi købte huset. Derfor ved jeg ikke med sikkerhed, hvilken rose det er. Jeg har en mistanke om, at det er Vesuve, en rose fra 1825. Men jeg er slet ikke sikker. Hvis nogen kan bekræfte det eller kender den under et andet navn, hører jeg gerne derom. Min datter maler også oliemalerier, hvis man vil se hendes værker så klik her

4 kommentarer :

  1. Utrolig smuk tegning af den smukkeste rose :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, ja er den rose ikke bare fantastisk?

      Slet
  2. Rosen er meget smuk tegnet :-)

    SvarSlet
  3. Tak Bente , min datter er glad for din ros. Glædelig 2 juledag!

    SvarSlet