lørdag den 30. november 2013

Adventskrans i røde farver

 

Idag har jeg her på falderebet lavet Adventskrans til god veninde.Opgaven lød på rød,pink og orange.Her ser i resultatet.Der er brugt halmkrans dækket med mos og cederkviste.Som pynt er der brugt røde lys, pink og røde sløjfer samt små glaskugler i gul orange, pink og rød. Alt nævnt pynt er fundet i Søstrene Grene til rimelige penge. Kogler fra haven er sprayet med hårlak og dernæst drysset med pink glimmer. Tilsidst er der sat røde glimmer kugler samt røde og orange frugt fudges, som er pakket i cellofan. Glimmerkuglerne er fra Jysk, jeg har nu købt dem i alle de farver de har: sortgrå, bronze, guld og røde. Man får 156 styk i 4 forskellige størrelser for 30 DKK. Jeg sætter dem fast på kransen ved hjælp af ståltråd, der dyppet i lim stikkes ind i kuglen. Man har så pynt til adskillige dekorationer. Frugt fudges er fra torvehallerne i København. Der helt vidunderlige, eller som min datter sagde da hun smagte en: den danser lambada på min tunge :-) God advent!

8 kommentarer :

  1. Kære Tina,
    Tillykke med bloggen! Den er rigtig fin og allerede nu fyldt med inspiration. Jeg må sige, at jeg synes du er dygtig. Særligt til at arrangere blomsterdekorationer - meget flot.
    Jeg vil glæde mig til, fortsat at følge dig herinde.
    Dbh Mathias

    SvarSlet
  2. Forresten...
    Jeg glemte helt at nævne, at du har en utrolig talentfuld datter. Hun kan virkelig noget særligt!
    Og så vil jeg anbefale dig at fjerne `spøgelseskoderne´. Det gør det meget lettere at lægge en kommentar :-)
    Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for rosen til mig og min datter, hvor fjerner jeg de koder du omtaler? Jeg er novice indenfor bloggeriet

      Slet
  3. Uh det ved jeg sørme ikke. Jeg fik min søde kæreste til at hjælpe mig, da jeg skulle have fjernet koderne på min blog :)
    Prøv at spørge herinde, der er sikkert nogle der kan hjælpe!

    SvarSlet
  4. Hej Tina.Ja! så fandt jeg din blog.............og har tilmeldt mig som fast læser.
    Dejlig blog du har........... og glæder mig til at følge dig.Jeg har læst Mathias kommentar ang.koderne.Prøv at gå ind på Design.........øverste højre hjørne på din blog,og følg anvisningerne.
    Smuk adventskrans du har lavet.Og rigtig god jul Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette Tusinde tak for kommentar og forslag. Du er så velkommen her på bloggen, jeg skulle også gerne have tilmeldt mig hos dig. Der er super god inspiration hos jer eksistrende bloggere. Glædelig jul. mvh Tina

      Slet
  5. Kære Tina - tillykke med din blog. Jeg glæder mig til at følge den. - Og superflot adventskrans, du viser!

    SvarSlet
  6. Kære Bente Tusinde tak og velkommen til. Jeg har også luret lidt hos dig, jeg synes det er nogle super flotte blomster akvareller og kort du laver.

    SvarSlet