fredag den 10. november 2017

Havens Kunst

Som nogle af jer der følger min blog ved så har jeg sidste år oprettet firmaet Havens Kunst. Til at begynde med var det for at kunne sælge Haddonstones skønne stenornamenter. Da jeg er vild med haveting har jeg ikke kunnet lade være med at udvidde sortimentet lidt.

Jeg har tegnet nogle jernkurve og juleornamenter som en dygtig smed så har omsat til rigtig produkter. Jernkurven her er er firkantet 25 x 25cm. Formen gør den meget let at dekorere. Her har jeg lagt kogler i bunden og derefter stukket pæonblade, Heuchera og roser.

Det tog ingen tid. Kurven kan også fås i 35 x 35cm samt 15 X 30cm. Snart åbner jeg en webshop på havenskunsts hjemmeside. Men indtil da kan man købe og få mere information ved at kontakte mig på e-mail: info@havenskunst.dk.

Her ses kurven uden pynt. Priserne er DKK 450,- for de to mindste og DKK 550,- for den største.

En engel på på jernstang, bliver rigtig fin når der bindes en lyskæde på. Denne måler 1.60m og koster DKK 175,-

Men hvis man mere er til stjerner har jeg fået fremstillet to varianter i 1.20m og 1.60m. De koster henholdsvis DKK125 og DKK175.

En anden nyhed er Topiary. Det er jernstativer som man kan forme buske efter. Jeg importerer dem fra England fra en af de førende producenter: Agrumi. Mopsen som ses på billedet er blot en af mange hunderacer som de fremstiller. Hvis du vil have din hund foreviget som busk, er der god chance for at det kan lade sig gøre.

De har mange andre dyr blandt andet høns, ænder, haner, frøer, snegle, sommerfugle, svaner, bamser og katte. Endvidere kan geometriske former som kugler og pyramider. Det er rigtig god og solid kvalitet. Priserne starter ved DKK 350.

Alle varerne inklusive Haddonstones produkter kan ses ved mit åbne julehave arrangement som jeg holder søndag den 26 november 14-18 på Havens Kunsts adresse Bøgevang 25. Den eftermiddag vil der være salg af juledekorationer og vi byder samtidig på et glas gløg eller the/kaffe og æbleskiver.
Alle er velkomne, ingen købetvang kom og bliv inspireret af en juleudsmykket have!

7 kommentarer :

  1. Ej, hvor fint at du udvider, Tina! Jeg under dig virkelig at få en fin, stor forretning ud af din interesse!
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana Tusinde tak for din søde kommentar. Rigtg god weekend! mvh Tina

      Slet
  2. Hvor spændende, både med jerntingene og med webshop :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth, ja det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå. Mvh Tina

      Slet
  3. Kære Tina.
    Undskyld jeg ikke har fået sagt tak for invitationen til din Åben Julehave, det være hermed gjort. Tusind tak fordi du tænkte på mig. Jeg kan desværre ikke afse tid til det, vi har så travlt med at få tømt svigermors hus efter hun kom på plejehjem, at vi i den grad er bagefter i haven.
    Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag og held og lykke med salget af de fine jernting.
    Mange kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Eliane Tusinde tak for din kommentar og tilbagemelding. Sådan en rydning tager tid, vi har lige flyttet både svigermor og svigerfar og tømt deres hus. Men svigerfar gik desværre bort. Vi begraver ham i dag. Pøj pøj med det og heldigvis løber haven ingen steder. Håber at se jer en anden god gang. Hils John. Knus Tina

      Slet
  4. Kære Tina.
    Vi kondolerer. Hils Hans. Varme knus fra John og Eliane

    SvarSlet