mandag den 16. januar 2017

Forberedelse til CPHGarden 2017



Men sneen prøver at holde sit indtog ( det går ikke helt så godt for sneen med at blive liggende) har jeg travlt med sommerforberedelserne. Ja du læste rigtigt ;-)




Som jeg tidligere har omtalt på bloggen her har jeg fået forhandlingen i Danmark af Haddonstones vidunderlige haveornamenter i sten. Det betyder, at mit firma: Havens Kunst og Haddonstone skal udstille på CPHGarden 2017 som forgår i Valbyparken i perioden 21-25 juni. 





Vi deltager med en stand på 25m2 og vi har været så heldige at få lov til at lave en udstillingshave. Billedet ovenover viser lidt af mine planer for standen. Standen vil bliver delt i to halvdele hvor hver halvdel har sit tema. Det bliver enventyrlige haver kan jeg godt garantere. De smukke buster, statuer og krukker vil blive garneret med masser af blomster med dansk og engelsk islæt. 




Udstillingshaven er 9m2 og den giver mulighed for at vise eksempel på hvorledes vores produkter smukt kan integreres i haven. Det har været så utroligt spændende at arbejde så kreativt med det man holder mest af planter, blomster og haveudsmykning. 
Jeg glæder mig ikke mindst til at møde mange haveinteresserede her fra blogverdenen. Det er nemlig ikke alle blogtræf jeg når ud til når man har fuldtidsjob samt hus og have at passe.
Hvis du ikke har hørt om udstillingen endnu, kan du gå ind på deres hjemmeside og læse mere her.

Du kan se mere om de skønne sten krukker, buster mm på Haddonstones og Havens Kunst.  




Den skønne krukke Tudor  fra Haddonstone, som er vist her findes i to størrelser . Den er ekstremt populær med sit flet mønster. Ovenover står den pyntet til jul men nu venter den utålmodigt på forårsblomster. 



Har du lyst til at fylde krukken hjemme hos dig selv?
Begge krukker er på tilbud i en begrænset periode, du kan se tilbuddene på Havens Kunst. 

Håber vi ses, pas godt på jer selv ude i kulden. 






18 kommentarer :

  1. Hvor spændende. Det er vist lidt for langt fra Midtjylland men held og lykke med det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rita Det ville ellers have været hyggeligt at hilse på dig. Men måske der bliver en tur til Jylland for mig så hvem ved? Tak for de gode ønsker. Knus Tina

      Slet
  2. Hej Tina
    Nej hvor spændende at du skal lave en udstillingshave. Mon ikke jeg kan følge med på din blog, jeg regner ikke med at tage derover.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth Ja det er rigtig spændende. Jeg glæder mig helt vildt. Mon ikke der kommer flere billeder på bloggen omkring udstillingen ;-) jeg skal nok holde jer opdateret. Knus Tina

      Slet
  3. Hej Tina.Hvor er det spændende og jeg kommer helt sikkert :o) det bliver en fantastik udstilling som jeg glæder mig meget til. Det er et stort og spændende projekt du har gang i.
    Masser af knus fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda Ja det er meget spændende at få lov til at være med til CPHGarden. Det bliver spændende at se om standen fungerer som den skal. Man har jo ideer tanker der skal ud i virkeligheden. Det bliver så dejligt at se dig igen. Knus til din Rosenfe. Tina

      Slet
  4. Det er så godt at høre at der er fint gang i dit samarbejde med Haddonstone. Og hvor må det være spændende at skulle pynte stand og udstillingshave :-) Jeg ved endnu ikke om jeg kommer, men hvis jeg gør, skal jeg nok komme forbi og sige hej :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nana Det er bare så spændende som det kan være. Jeg håber at se dig. Det kunne være så hyggeligt ! ;-) knus Tina

      Slet
  5. Krukken er meget smuk og fletmønstret lige min stil. Desværre gør transporten til Vestjylland den nok for dyr, selvom den er på tilbud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marie Jeg er også bare helt vild med den. Den er simpelthen så smuk. Den lille kan sendes med postnord for 315 Dkk. Ellers skal jeg nok sige til såfremt jeg skal en tur til Jylland ;-) . Måske hvis flere var interesseret kunne jeg levere. Det kunne måske være en ide. Knus Tina

      Slet
  6. Det bliver spændende for dig at udstille. Håber der kommer mange interesserede besøgende.
    Vi overvejer kraftigt at tage derover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Vivi Ja, det bliver så spændende at udstille og se hvor mange der kommer. Det bliver en helt forrygende Sankt Hans aften med bål og åben til kl 22. Jeg håber virkelig, at vi ses. Knus Tina

      Slet
  7. Kære Tina!
    Det er altså så spændende det du har gang i. Og det er haveselskabets arrangement også.
    Rigtig god fornøjelse med alle forberedelserne til den eventyrlige have:-)))
    Knus og god dag fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette Tusinde tak, ja det er Haveselskabet der arrangerer. Det bliver en fantastisk udstilling med masser af foredrag og workshops. Dejlig uge til dig sødeste. Knus Tina

      Slet
  8. Vildt smukke ting du sælger Tina.
    De har den helt rette struktur og charme.
    Håber det vil blive en fantastisk messe.

    Rigtig dejlig dag til dig
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte Tusinde tak , jeg er også selv så begejstret for produkterne. Jeg tror at det bliver helt fantastisk . Fortsat skøn uge. Knus Tina

      Slet
  9. Jeg glæder mig SÅ meget til CPH Garden....! Hørte jo om det allerede sidste forår....der skrev jeg forøvrigt allerede om det.
    http://ildkatten.blogspot.dk/2016/05/reprsentantskabsmde-i-haveselskabet-og.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Esther Så kan det være at vi endelig mødes, det er super at du var så hurtigt ude med reklame , det husker jeg godt. Der er brug for al den omtale vi kan få . Knus Tina

      Slet